lördag 11 januari 2014

När valpögonen ändrar ens planer

Jag fick inte följa med på dagens handling, jag som till och med hade tagit på mig strumpor för att kunna följa med, men precis när vi skulle ta på oss skorna så kom den stora killen och lägger sina armar om mig, tittar upp med sina valpögon och säger "Snälla mamma kan jag stanna hemma med dig". Vad svara man på det? "Jo självklart"

Jag överlever faktiskt utan ett besök på ica maxi, jag kunde ju skicka bud med maken om vad jag ville ha och han kom hem med rätt grejer, imponerad att han klarar det varje gång. Nej jag tycker inte att han är dum eller korkad på något sätt utan det är mer att jag inte klarar av att komma hem med rätt grejer till någon annan. Sist skulle jag köpa ostkaka, grädde och sylt, jag kom hem med ostkaka, grädde och marmelad.

Skrivpuff: Handling

1 kommentar: