söndag 5 januari 2014

Svammel

Det har varit en minst sagt varierad dag och egentligen tycketär jag inte att jag har gjort någonting. Jag började med att kliva upp ur sängen några timmar efter resten av familjen, behöver jag säga att jag är trött på mina leder?

Efter frukosten som bara blev en kopp kaffe för jag glömde jag att man äter nåt till frukost oxå så tog jag fram jobbväskan och de två påsarna med pärmar jag tog med Hem från jobbet. Nu är det sorterat men inte mycket mer.

Efter lunch åkte jag och putsade fönster åt Friskis här i stan och den åkte vi hem och fikade hos min farmor. När vi ätit oss mätta på kakor åkte vi och handlade och sen kom en av mina bästa vänner hit. Barnen var helt tokiga för de älskar verkligen henne och spelar upp sig som bara den. Jag höll mig lugnare och blev tom ännu lugnare efter att jag tagit smärtstillande.

Nu väntar jag på maken som flippar i källaren, vi har nämligen ett avsnitt kvar av Gold rush och han verkar vilja dra ut på spänningen. Tror det är bäst jag kollar vad han gör. På återseende eller hörande eller läsande eller nåt!

Slänger in en bild oxå på familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar