måndag 30 januari 2012

100% funkar inte

Jag blir så trött på att inte kunna köra på i 110 utan måste lägga mig och fesköra i 30-50 istället annars säger kroppen ifrån ordentligt och jag är lite rädd för att jag kör på för hårt idag så att jag kommer vara kass imorgon menmen de får bli morgondagens problem, för ju mer jag hinner idag desto mindre behöver jag fixa imorgon.

Just nu tar jag en liten paus för att försöka vila knäna lite och fundera ut var jag ska röja på härnäst. Men samtidigt får det inte bli för lång paus för då kommer kroppen säga ifrån för att jag sitter still för länge.

Har faktiskt hunnit göra mina övningar idag oxå så det finns hopp för att det onda i knät ska försvinna nån gång :)

Nej nu ska jag ta tag i tvättstugan så att jag kan bocka av ett rum till på min lista eller det blir första rummet som blir helt klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar