fredag 20 januari 2012

Gonatt!

Blev en ganska sen kväll ikväll och det ska bli så underbart att gå och sova om några minuter.
Hoppas att lillebror vaknar och äter lite innan vi somnar och sover minst till kl.4 och sen behöver han inte vakna igen förens tidigast 7. Sen håller jag tummarna för att storebror inte vill ha välling inatt och att han sover till minst halv 8 imorron men de är kanske för att begära för mycket av ett litet energiknippe, dock en förkyld sådan.

Såg att det ska bli snöstorm imorgon och det är något jag inte ser framemot, såg även att det ska bli minusgrader hela nästa vecka och det gör mig lite nedstämd. Tycker inte om kylan, funderar lite på hur jag ska göra när jag ska lämna storebror på förskolan eftersom jag inte gillar att köra bil när det är halt. Får helt enkelt bli så att jag packar ner lillebror i vagnen två gånger per dag istället för en och promenerar till och från förskolan.
Det är föräldragrupp på måndag och då ska det vara babymassage, storebror gillade inte de när han var bebis och jag tyckte mest de var jobbigt att bli nerkissad och nerbajsad så får se om jag orkar.
På tisdag är det förskola för storebror kl.9 och sen kl 9.15 ska lillebror vara hos bvc fundilerar lite på att jag nog måste ta bilen då... usch och fy stackars mig, vill inte alls köra bil om det är halt..
Menmen den dagen den sorgen nu ska jag nanna kudde! Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar