fredag 27 januari 2012

En mircopaus

Tar en lite bloggstund nu för kommer nog inte hinna uppdatera någonting denna helgen, eller möjligtvis ett kort inlägg från mobilen.

Om bara några minuter rullar tåget in och på det sitter en av mina bästa vänner. Det ska bli så kul att träffa henne det var ett bra tag sedan sist.
Denna helgen kommer vi ha fullt upp med att fixa och dona och packa och piffa. På söndag kommer mamma och pappa med ett släp som vi tänkte fylla med lite av varje :)

Den här tiden som är nu är riktigt spännande, det känns som att jag har fjärilar i magen hela tiden för varje dag så tar vi mini- ibland maxisteg mot vårt mål.

Ikväll blir det förhoppningsvis bara mys och skitprat :)

Nä nu ska jag lägga ifrån mig datorn så att min axel kan få vila. Ska försöka vila mina knän och fotleder samtidigt som jag ska träna upp magen/ryggen så att de kan hålla bäckenet och höfterna på plats så att jag slipper värken i benen.

Blev lite gott och blandat om allt möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar