onsdag 11 januari 2012

Mammahjärtat blöder

Lämnade en mycket ledsen kille på förskolan idag, han ville inte att jag skulle gå men kände att jag ska göra som jag säger till alla föräldrar som lämnar ledsna barn på jobbet.
"Har du sagt hejdå! då går du iväg för att inte dra ut på det jobbiga, ditt barn lugnar sig så fort du har gått annars hör jag av mig."

Så jag sa hejdå och gick... som tur var hade jag ställt bilen lite illa så hade lite bråttom ut till den vill inte ha p-böter. Men nu är det jättejobbigt när jag sitter här hemma och lilleman sover och jag ska strax ta tag i disk och tvätt, tror att jag behöver hålla mig sysselsatt idag.

Men jag är glad att jag tog bilen idag, det tokregnade när vi klev ur bilen utanför förskolan.

Om två timmar ska jag och lilleman på 2månaders kontroll med läkarbesök, hoppas att han får en okej-stämpel! Men det är nog inga problem.

Nä om jag skulle ta och vika lite tvätt så att jag har nåt att packa ner i väskorna sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar