torsdag 19 januari 2012

Nej inte snö!!

Har helt förträngt att det kan snöa på vintern, jag har förträngt hur mycket snö det var förra vintern för jag vill verkligen inte komma ihåg hur jobbigt det var. Jag tycker den här vintern vi har haft har varit helt fantastisk, jag vill inte ha snö och blir ledsen nu när jag ikväll tittar ut och ser att gräsmattan, buskarna, taken och bilen är täckta av den här hemska vita massan som faller ner från himlen.

Ta bort, när jag vaknar imorgon vill jag gärna att det är borta, men den får gärna komma tillbaka i december för kring advent och fram till nyår är det mysigt med snö, nu är det enbart jobbigt och tråkigt.

Jag är ju föräldraledig nu, innebär de att jag kan stänga in mig med mina barn och inte gå ut förens snön är borta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar