måndag 30 januari 2012

Ny vecka, nya utmaningar

Det är fullt upp hela veckan, så tror nog att den kommer att gå fort, fort, fort. 

Idag ska vi få i ordning inför fotograferingen imorgon, vi har slitit som små djur hela helgen men det finns en del saker kvar att fixa. 
Imorgon är det fotografering av huset och innan dess ska jag lämna storebror på förskolan och på eftermiddagen ska vi fika med grannarna.
Onsdag är än så länge en mellandag när vi inte har mer än förskola inplanerad, får se om jag och lillebror kanske besöker öppna förskolan eller om vi åker hem och tar det lugnt.
Torsdag ska huset besiktas så då kommer anticimex hit. Tror även att mina svärföräldrar kommer hit på kvällen eller så kommer de på fredagen beroende på vädret.
Fredag-Söndag är svärföräldrarna här och sen är veckan slut.


Fryser som bara den så det hade varit mysigt med en brasa men eftersom jag är så klumpig så kommer jag förmodligen bränna armen eller elda upp tröjan om jag skulle försöka tända brasan själv. Så det får bli en bild på en brasa istället. Den här har maken tänt <3

1 kommentar:

  1. oj, vad det lät som att den här veckan kommer gå över snabbt=)Hoppas det går bra med fotografering och besiktningen!! kramar

    SvaraRadera