torsdag 9 februari 2012

En hel natts sömn!

Inatt så fick vi sova 7timmar (8 om jag hade kunnat somna på en gång) i streck. Så underbart skönt det är så nu finns det hopp om framtida nätters sömn :)

Sista meningen i förra inlägget stämde inte, jag trodde att en av mina vänner var på förlossningen men de är visst envisare bebisar än vad jag trodde, men snart så ska de väl bli babyboom på fejjan :)

Idag snöar det ute så vi har mysdag inne med fimlen Micke och Molle, tror nog att den kommer att ses mer än en gång idag. Sen ska vi tvätta och packa oxå för imorgon bär det iväg till den stora staden Ljungby.
Förmodligen får jag hjälp av min lille tomtenisse (se bild nedan) :) I morse när jag vaknade för tredje gången så hade han han lindat in hela bordet med hushållspapper och det räckte även till en stor hög vid sidan av bordet oxå, men jag är nöjd jag fick sova en halvtimme längre :) och pappret kan vi alltid ha när vi ska packa ner de miljoner glas vi har, man skulle kunna tro att vi samlar på glas men vad jag vet så gör iallafall inte jag det.




Nu blir det till att byta mat och laga blöjor eller hur de nu var?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar