torsdag 9 februari 2012

Sur som en citron!

Idag har varit en riktig skitdag rent ut sagt, tror nog att det är pms-häxan som knackar på dörren och dum som jag är så öppna jag.
Men lite choklad och cola motar bort henne sakta men säkert. Så här sitter jag nu alltså och kollar biggest loser och käkar choklad och dricker cola, kanske inte de man ska göra men så gör jag och det går så bra så. :)

Storebror har varit en riktig Emil i Lönneberga idag, så fort jag har ammat lillebror så har han stuckit iväg på djävulskap. Hoppa i sängar, slänga kläder på golvet, bygga torn av dvdfodral, hälla dricka över halva bordet...
Här är tornet av dvdfilmer och om ni undrar vad det är för vita runda saker i mitten så är de mina tuttvärmare så nu behöver ni inte ligga sömnlösa och fundera över de ;)
TIPS! När man far runt och busar hela dagen så kan man få plocka fram den här ifrån frysen. Bulpåsen är mer effektiv än att blåsa bort de onda.

Sen var pappan lite trött när han kom hem och sonen tyckte att pappa behövde städas lite oxå så han tog fram borsten  och borsta av honom lite. Han är så snälla så.  (Man kan inte tro att vi ska ha visning av huset om en dryg vecka, men ingen idé att städa nu för de då ser de ur så här igen efter en dag.)


Nu är jag så trött så ögonen går i kors men lillebror verkar pigg så de är väl bara att sitta uppe en stund till, men sen jäklar blir de sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar