lördag 11 februari 2012

Snurriga tankar

Ibland kan tankarna dra iväg åt väldigt konstiga håll och då är det väl bara att följa med. 
Tänkte i detta inlägget skriva om mina tankar inför flytten.

Det känns jättekonstigt att det var 8år sedan jag flyttade från den staden som vi nu har bestämt oss för att flytta till. Jag trodde aldrig att jag skulle vilja flytta tillbaka men nu har jag kommit till en punkt i livet där fördelarna överväger nackdelarna med att bo i Ljungby.
Det gäller att ta det gamla och trista och göra något positivt och trevligt av det. Precis som jag gjorde med våra tråkiga köksluckor. (se bild)



Nu ska det som finns bakom luckorna ner i kartonger inför visningen av huset som är om en vecka, det känns lite läskigt att helt främmande människor ska trava runt i vårt hem och titta i våra skåp och lådor. Tänk om de hittar några skelett i garderoberna, det är nog bäst att städa lite där oxå :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar