onsdag 22 februari 2012

Mer gnäll

Ja idag blev de gnälligt här i bloggen men det är en sån dag.

Vår kära bilnyckel tappades i måndags så typiskt alltså och vi har en nyckel här hemma, dock visade det sig att det var en verkstadsnyckel, så då kan man inte öppna bagaget med den... Och den andra bilnyckeln som vi har den har jag packat ner i en flyttlåda som jag hoppas står i mamma och pappas garage annars vet jag inte var jag har gjort av den. Fast nu när jag sitter och skriver så blir jag osäker på om nyckeln verkligen ligger i den burken som jag har packat ner(den har legat i den burken de senaste tre åren men har för mig att jag har sett den nån annanstans nu) Usch nu blev det ju nästan jobbigt på riktigt det här...

Som tur är så är de en kombi så vi kan ju packa inifrån bilen så vi får ju med oss det vi ska imorron oxå men hittar vi inte nyckeln så kommer det ju bli jättebökigt att hela tiden få lasta ifrån en sidodörr och fälla sätet.. kommer ju bli en syn när jag ska i och ur med vagnen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar