onsdag 29 februari 2012

Min lista

Eftersom det är skottår i år så tänkte jag att va fasen jag kan göra som alla andra för en gång skull, jag har sett att många har gjort den här eller liknande listor på sina bloggar. Så i mars kommer ni att få lära känna mig lite bättre. Håll till godo :) 


Dag 01 – Presentera mig själv.
Dag 02 - Min första kärlek.
Dag 03 – Mina föräldrar.
Dag 04 – Fem saker som måste finnas hemma.
Dag 05 – Om jag fick bestämma.
Dag 06 – Min dag.
Dag 07 – Min bästa vän.
Dag 08 – Ett ögonblick.
Dag 09 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Min musiksmak
Dag 15 – Min favoritårstid och varför.
Dag 16 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfärg.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – En första.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar