torsdag 3 januari 2013

Dagen efter

Jag överlevde min första dag på jobbet, det känns väldigt konstigt att vara igång igen, speciellt eftersom jag började på jullovet och då är det verkligen dvala, loven är ju till för återhämtning även för de barn som inte är hemma.

Tänkte att jag skulle ha bloggat igårkväll men det snöt sig kan man säga, jag var så trött att jag inte visste vad jag hette och allvarligt talat så vet jag knappt det nu heller. Men jag fastnade inte på staketet och när jag skulle ut gick det överförväntan med grinden.

Det kommer bli lite mindre bloggat från mig den närmsta tiden, det enda som snurrar i mitt huvud just nu är läroplan, barnens namn, föräldrars namn, larmkoder, och flanosagor och det är inget av det jag vill blogga om, men jag ska försöka hålla liv i bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar