onsdag 30 januari 2013

Gott och blandat

Ska snart iväg på årets första cirkeljympa, kan inte säga att jag är speciellt laddad, är mer sugen på att slänga fötterna i soffan, moffa godis och titta på tv men jag har ingen anledning att stanna hemma idag så det är bara att ge sig iväg. Eller det kanske är en anledning att det är klass 1 varning för stormen som ska dra in inatt, är det tillräcklig anledning att stanna hemma? Jag kommer ju köra till jobbet imorgon fast det ska vara full storm så ska jag köra rakt ut i skogen och försöka undvika alla träd som vill lägga sig över min bil. Nä det är nog inte en tillräcklig anledning, tror nog dessutom att det är lugnet före stormen vi upplever just nu för det blåser inte tokmycket ännu.

Det är redan onsdagkväll och jag förstår inte vart den här veckan har tagit vägen, den segar sig fram som om den vore en snigel på söndagspromenad men samtidigt springer den förbi som ett hungrigt lejon på jakt, jag blir inte klok på det.
Helgen känns som om den är hur långt bort som helst men samtidigt är det bara två jobbdagar kvar sen är det den efterlängtade helgen.

Jag har tänkt en hel del på sista tiden och ännu har jag inte klart för mig hur framtiden kommer att bli, men det är mycket spännande saker på gång men inget jag vill tala om ännu, ville bara göra er nyfikna, man får ju passa på när man kan, eller är jag helt fel ute nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar