tisdag 15 januari 2013

Prinskorv, äppelmos och mjölksyra

Imorse snöande det när jag skulle köra till jobbet så vad skulle jag göra, det fanns ingen tid för panik och jag kan ju inte ringa till jobbet och säga att "Du det snöar lite så jag stannar hemma" nej det var bara att sätta sig bakom ratten och köra försiktigt och det gick bra. Det gick även bra att köra hem så nu tänker jag ta det lika försiktigt imorgon igen, det verkar ju vara ett vinnande koncept. Det hände en sak som gjorde mig lite upprörd, jag körde i 60km/h på en 70väg, då kommer det en bil och kör upp i röven på mig och sätter igång helljuset, då körde jag helt plötsligt i 50km/h bara för att jag kunde, kanske inte var jättemoget gjort men det var det inte att sätta igång helljuset heller.

Ikväll masade jag mig iväg till träningen igen så nu sitter jag här och äter prinskorv med äppelmos och har mjölksyra i benen. Hur har ni det såhär på tisdagkvällen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar