onsdag 15 augusti 2012

Har gjort det jag är bäst på

Nämligen att vricka fötterna på alla möjliga och omöjliga vis.

Den här gången var det bara halva höger foten som vrickades och detta gjorde jag genom att gå in i sonens säng så att foten blev fast mot madrassen (den ligger på golvet) och sen vrider jag mig för att lägga mig i sängen, då knackar det till i hela foten och sen ilande smärta dyker upp i foten. AJ!
Men jag får väl vara glad att det inte var på det vanliga stället utan ett helt nytt ställe jag hittade på foten som man tydligen kunde vricka.

Gjorde illa knät lite oxå i det där vridmomentet men jag hoppas att det har gått över tills imorgon för då ska jag ut och traska om inte i vanligt Sara-promenad-tempo inte utan i  gå fort, fort fast jag vet inte hur det kommer gå, sonen ska GÅ till förskolan imorgon inte åka i vagnen eftersom jag ska ner till bvc direkt efter lämningen så vill jag inte asa på en dubbelt så stor vagn än vad jag behöver. Menmen det blir nog bra och fem minuter sent de får de leva med jag menar det är barn vi pratar om, de kan ju inte klockan :) Alltså jag menade ju såklart inte att det är barn som jobbar på bvc, det vet ju jag oxå att inte är, men det är ju barn som går dit och de kan ju inte klockan och kan alltså inte komma i tid varje gång heller :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar