fredag 3 augusti 2012

I helgen blir det tyst från mig

I eftermiddag åker jag och maken iväg själva för att fira att vi har stått ut med varandra i 4år som gifta, dessförinnan blev det nästan 2½år som ogifta, självklart sov den blivande maken på soffan innan bröllopet ;)

Dagen har gått ganska fort trots en seg start, lillebror har tappat nappen femtioelva gånger inatt och ni tror väl inte att han stoppar i den själv, gör ni de så tror ni fel, fel, fel, fel, fel. Nej här behöver man mamma eller pappas hjälp så klart, vad ska man annars ha dem till?

Idag var en barndoms vän till mig här och vi tittade på film från när vi var små, "Hej tomtegubbar" är en klassiker, att två barn kan ha så roligt med en tom hushållsrulle det är svårt att föreställa sig om man inte har sett det. Nej det blir ingen film här på bloggen ni får helt enkelt tro mig när jag talar om det för er.

Min bebis är på ett strålande humör idag, eller nej just det arg som ett bi och skäller på allt och alla, ingenting passar och helst ska man stå hela tiden. Känns sådär kul att lämna honom hemma hos mormor och morfar när han inte är den glada lilla solstråle som han alltid är annars, jag hoppas att de är att han är trött på sin gamla mamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar