tisdag 21 augusti 2012

Sökord

Jag tycker att det är ganska kul att titta på vilka sökord som används för att hitta till min blogg, den senaste månadens sökord kommer här:


  • "Mina vita strumpor" - Jo det är klart jag har ju skrivit om dessa strumpor några gånger och gillar man vita strumpor så har man kommit fel :)
  • "på pottan" - Har nog skrivit nåt inlägg om potträning så de är väl inte så konstigt men vet inte om man känner att man kommit rätt om man söker på på pottan och hamnar här.
  • "vita strumpor populära" - Nej de är ju inte populära, sa jag ju precis.
  • "bebis trillar bakåt" - Lät ju lite läskigt måste jag säga så var tvungen att söka själv och jag hade visst skrivit ett jättebra tips som ni kan läsa här, det var inte så allvarligt som det lät.
  • "gekås blogg" - Nej det är inte gekås blogg detta, men jag har skrivit om det när jag varit där och nu längtar jag tillbaka.
  • "blogg lista om mig" - Jag älskar listor, det får nog snart bli en lista igen.
  • "Blomsterbröllop present" - Kommer inte ihåg om jag köpte nån present eller inte, men blomsterbröllop firades ju för bara nån vecka sedan.
  • "en saras blogg malm" - Nog känns det som att de hittade rätt när de sökte på de :)
  • "Fredagsmys lchf" - Mitt populäraste inlägg handlar om makens fredagsmys, nämligen ett kokt ägg.
  • "fullmåne smärta" - Ja de var ju en trevlig sökning eller inte, men de visar väl bara att jag inte är ensam om att ha mer ont när det är fullmåne.
Det var senaste månadens sökord undra vilka som blir nästa månad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar