torsdag 6 december 2012

Nu tror facebook att de känner mig igen

Dagens riktade reklam på fejjan

Skicka tillbaka lillebror?! - Inte visste jag att man kunde göra det, undra om det gäller när de är 22år också? Nej nu ska jag vara snäll det är ju snart jul och allt, klart att jag inte vill skicka tillbaka min lillebror jag tycker han bor alldeles utmärkt i sin lägenhet, skulle jag skicka tillbaka honom så innebär ju det att vi kommer bo under samma tak igen och behöver jag säga att han är en retsticka, det räcker väl med att säga att han är en lillebror. Jag är ju en storasyster så jag är nog inte mycket bättre själv, men det stod ingenting om att skicka tillbaka några storasystrar inte. Jag tycker faktiskt om min lillebror även om det kanske inte framgår i just den här texten, men så är det så här ska inte skickas tillbaka någon!

Vin - Finns det blå flaskor tro? Kunde det inte varit cola eller kaffe ni gjorde reklam för det dricker jag betydligt oftare än vin.

Fika med farfar - Det skulle jag gärna göra men det blir lite svårt han gick ju och la sig och hårdvilade 1996. Men det kunde ju inte fejjan veta så jag klandrar inte dem men lite okänsligt är det allt. Fast jag vet inte om "Fika med farbrorn" hade varit bättre, eller "Fika med gubben" jag menar då kan man ju välja själv vilken farbror eller gubbe man skulle fika med, men nu är ju inte jag reklamnisse och tur är nog det.

Använder du diabetespenna? - Svar nej, jag använder helst bläck.

Känns livet tungt? - Ibland vill du bära det åt mig? Känns inte livet tungt för alla ibland eller är jag ensam om att tycka detta? Strunt samma jag har mina egna lösningar tackar som frågar.

Snygg i svart - Tack, men rosa är ju det nya svarta det vet ju alla. Men det var ju snällt med en komplimang ibland alla andra påhopp.

Leksaker för barn 0-10år - Jag har en massa lekasker dock bara för barn 0-5år men jag väntar gärna några år till med att köpa leksaker till skolbarn men tack ändå.


Okej sammanfattning: Fejjan tycker att jag är en vindrickande, deprimerad mamma som inte har leksaker till mina barn och jag har förmodligen diabetes eller i alla fall behov av en diabetespenna och som vill skicka tillbaka lillebror men som klär bra i svart. Måste ju verkligen säga att de har fångat den bästa sidan av mig, eller vad tycker ni? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar