torsdag 6 december 2012

Ettårsjubileum!

Inte trodde jag när jag för ett år sedan startade min femtielfte blogg att jag faktiskt skulle ha kvar den nu ett år senare, att jag faktiskt skulle uppdatera den en ibland flera gånger om dagen. Inte trodde jag att jag skulle ha några som ville läsa vad jag hade att skriva och jag trodde minsann inte att jag skulle tycka att det var så förbannat roligt att skriva som jag faktiskt har upptäckt att jag tycker att det är.

Om jag tänker sluta skriva? Aldrig i livet, dock vet jag inte om den här bloggen kommer hänga med i evinnerligtid, det tvivlar jag på. Men än så länge får den hänga med och jag hoppas så klart både på ett två och tre års jubileum men lovar jag inget så behöver jag inte ha dåligt samvete om jag kommer på andra tankar.

Nu har jag gått igenom mina inlägg jag har gjort under det här året och jag tänkte plocka ut några som jag vill dela med mig av igen, det blev ganska många så risken finns att ni tröttnar på mig och mitt dravel, men det kanske ni gör i alla fall?! Då passar det väl bra om vi börjar med ett inlägg om skitprat eller hur?

Sedan fortsätter det med ett inlägg om maskinvationen som vi hade i våras, ni har väl inte glömt bort detta hemska?

Jag har det inte så lätt när jag handlar alla gånger här kommer några exempel: "Jag skulle stannat hemma", "symöten undanbedes" och "kundvagnsrally".

Sen har fejjan tydligen uppfattat det här att jag är en tjej och därför har min riktade reklam handlat om rea på mens och om jag lider av pms?

Sen har jag börjat träna, ni har väl inte missat: gyninstruktioner och att vi avslutar med helikoptern?

Jag tror att jag avslutar med kärleksförklarningen jag skrev igår.

Detta var några inlägg från året som gått och tänk det blir kanske ett liknande inlägg i slutet på den här månaden när det är dags att avrunda det riktiga året och inte bara mitt bloggår. Grattis lilla bloggen och tack för att du har stått ut med mig och tack till er som läser det jag skriver, utan er kan jag lika gärna sluta blogga!


1 kommentar:

  1. Hej! Vilket härligt inlägg, tiden går fort när man bloggar :)
    Kram

    SvaraRadera