måndag 10 december 2012

Omtumlande dag

Den här dagen har varit omtumlande på mer än ett sätt, för det första fick sig sovrummet en omgång och när jag var klar där inne så stod inte längre möblerna där de stod när vi vaknade imorse. Ska bli lite spännande att se om någon av oss går fel inatt när vi ska upp till barnen, tänk om jag hittar maken i garderoben imorgon?

Sen har jag fått så mycket kommentarer för mitt föregående inlägg när jag skrev en skrivpuff att jag blir alldeles generad av allt beröm, men det blir helt klart en sporre att fortsätta för fy fasen vad roligt det är att skriva och speciellt när man får respons på det. Så tusen tack för det!

Sen är det lite omtumlande när jag tänker på att det snart är jul, men en dag i taget så hinner vi nog med både julbak, julgodis och tycka att det är en evighet till jul.

Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

  1. Roligt att du får så många bra kommentarer, du skriver bra och förtjänar beröm :)
    Jag tror det gick bra igår... vet inte säkert för än fotot och artikeln är i tidningen :P
    ha ha
    Kram

    SvaraRadera