tisdag 11 december 2012

Tvättberget är besegrat

Ja ni läste rätt! Tvättberget är en gång för alla besegrat, eller nästan i alla fall. Men nu tänker jag inte nämna att vi måste byta lakan och att det ligger lite barnkläder på skötbordet som behöver en dejt med mister tvättmaskinist, det tänker jag förtränga och istället njuta av de för tillfället tomma tvättkorgarna som står och skriker efter att bli uppfyllda igen så att tvättcirkusen kan börja om. 

Jag firar detta med en kopp kaffe i godan ro, eller det var ju att överdriva måste jag erkänna men jag dricker kaffe och har två lekande barn kring benen, i gardinerna och ja lite överallt skulle jag vilja säga men ingen är ledsen och ingen skriker ännu så jag är nöjd.

Hoppas att er tisdag är lika trevlig som min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar