söndag 16 december 2012

Shoppat lite

Dagen idag har spenderats på Ge-kås i Ullared och det var knappt något folk alls, man kunde göra piruetter med armarna utsträcka utan att knocka någon och det mina vänner är inte alltid man kan göra det. 

Jag åkte dit och skulle inte ha någonting, åkte därifrån med två stora påsar och en minisnöskyfel, förstår inte hur det kunde gå till. Hittade en topp för 39.95 och det var ju så billigt så jag tog fyra färger. Fast jag har hört från en säker källa att de krymper på längden när man tvättar dem så jag får väl helt enkelt låta bli att tvätta dem eller vad säger jag det gör naturligtvis inget om de krymper. 

Nu är jag trött, väldigt trött jag är inte van att vara ute och busa hela natten (var ute ända till halv tolv minsann, men det var visst tidigt jag gick hem eftersom de var två personer som letade efter mig vid halv två på natten) och sedan vara i affärer hela dagen efter så det får bli ett längre inlägg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar