lördag 7 juli 2012

After sun och mardrömmar

Nu ska jag och maken smeta in oss i after sun som enligt svärmor luktar WC-rent (det är förövrigt hennes after sun) sen ska vi sova som stockar och hoppas på att barnen oxå gör det.

Storebror hade drömt mardrömmar natten som var och berättade med gråten i halsen om hur han inte hittade sin mamma och hur nån klöste mamma på armarna och lilla spöket och stora spöket och han kunde inte hitta sin mamma. Jag kände att jag fick dåligt samvete när han berättade detta när jag vaknade imorse, men jag kan ju inte hjälpa vad jag gör i någon annans drömmar. Men nu håller jag tummarna för att jag ska vara kvar där jag alltid är och inte komma bort ifrån sonen inatt, jag ska verkligen försöka att inte komma bort i hans drömmar mer. Men det ligger en extra madrass jämte hans så farfar kan lägga sig där inne inatt om det skulle bli mardrömmar igen (japp det är farfar som har storebror-jour inatt).

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar