onsdag 4 juli 2012

Nu kom jag på det!

Nu har jag kommit på vad förra inlägget skulle ha handlat om, nämligen den lille besökaren som jag hittade ute på trädäcket på förmiddagen. Jag höll på att göra i brallorna, trots att svärmor hade berättat om den lille krabbaten igårkväll så blev jag ändå överraskad, jag menar finns det såna här på riktigt och finns de inne i stan? Det var så äckligt men samtidigt ville jag inte smitta av mina rädslor på mina barn så jag körde lite kbt så där på morgonen, men usch nej tack han får gärna hitta någon annanstans att husera så länge jag är på besök.

Paddan!
Fast vem vet det kanske är drömprinsen, eller nej förresten det är väl inte en padda man ska kyssa då och förresten så har jag redan hittat min padda eller jag menar drömprins ;)

Min älskling! 
Nu är jag lagom seg efter en hel dag ute, det har varit strålande sol så till och med jag fick på mig bikini och var i solen en liten stund. 
En bild ifrån dagens smultronfångst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar