måndag 9 juli 2012

Drömmar och komplement färger.

Nu vet jag hur datorn känner sig när jag stänger av program som inte är färdiga. För jag blev nämligen väckt mitt i den mest besynnerliga dröm jag någonsin varit med om. Första delen av drömmen var ganska logisk och inte speciellt rolig så den lämnar jag därhän och hoppar in mitt i istället, för där mina vänner där börjar det hända grejer.

Vi är på fest jag och maken, jag hittar inga kläder att ha på mig så jag springer runt i underkläderna, japp jag är glad att jag i alla fall hade nåt att ha på mig. Men så i alla fall så kommer mamma inrusande på festen och säger att hon har en överraskning i skåpet så vi går dit. Där inne sitter Christer Lindarw och Lars Flinckman (gamla uppsättningen av After Dark), varför mamma har dem i ett skåp det har jag ingen aning om men det var inte så knasigt, däremot att de satt där inne och ställde kluriga gåtor det var skumt. I ett annat skåp satt ett spöke och honom fick man inte prata med.

Blev väckt mitt i en gåta och känner mig fortfarande lite knäpp eftersom halva hjärnan är kvar i drömmen, det måste ju vara så här datorn känner sig när man stänger av utan att den är färdig med något program eller uppdatering?!

Jag brände ju pannan för några dagar sedan så jag ser ju ut som ett stoppljus, vad tror ni då att jag har för färg på mina linnen jag har med mig? Jo det är gröna! Smart Sara verkligen smart, tar jag på mig ett grönt linne så förstärker de ju färgen i pannan, men jag är inte bitter?!

Nu ska jag plocka ihop våra kläder och pryttlar lite för ikväll blir de fler folk i källaren och jag vill inte behöva gå in till dem imorron när jag ska hitta kläder :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar