fredag 28 september 2012

Månadens sökord

Månaden sökord är följande, med mina egna tankar kring dem som bonus:

Lchf fredagsmys: Alltså jag förstår att de som äter enligt lchf suktar efter något att äta till sitt fredagsmys, så makens tips är kokt ägg.
Slänger in bilderna igen, de är ju så poppis.

Bilder på bebis iglar

Bebis och en igel, duger detta tro?




Handröntgen: Tycker ni att det behövs?

Rödolf: Var tvungen att söka själv för att se vad sjutton man hamnade men tydligen handlar mitt inlägg om pollenallergi, undra vad den som sökte på Rödolf ville ha för resultat.

Varför får man äggmök: Kanske för att man har ätit en sån här:
Nä jag vet faktiskt inte varför man får äggmökar och tror nog inte att den som sökte på de fick något svar här på min lilla blogg.

"kan spänna ut magen" Ja jo det kan jag ju göra men nu handlade mitt inlägg om en kjol som var alldeles för stor och därför skulle jag försöka spänna ut magen, tror inte riktigt att jag lyckades, vad tror ni?

Blogg jympa: Äntligen något som ändå känns lite relevant, för jag jympar ju faktiskt nu för tiden :)

Blogg lista om mig: Känns oxå relevant, jag älskar listor.

Blogg stora barn: Visst jag kallar mina barn för stora men egentligen är de ju små stora barn, eller ja de beror ju på vad man jämför med :)

Chilistift: Mirakelkuren mot allt, eller nej vänta smörj inte det invändigt eller på känsliga områden och inte heller på ställen där ni kan komma i kontakt med en annan människa eller barn. Usch vad hemskt om man har smetat in hela halsen och sen får man en gosig kram av en liten pajk då svider de nog på honom.
Men annars så är de skitbra och till och med läkare rekommenderar detta har jag hört.

Vrickad höft: Menar ni att jag inte är ensam om att vricka höften, vilka underbara nyheter! Säger bara chilistift.

Maskrosens fiende: Ja de har jag skrivit om ja, nu kanske inte jag är den störta fienden kanske men vill ni tro de ska jag inte förstöra er bild av mig :)

saras naglar blogg: Jovars jag fixar naglarna ibland men det är ännu trevligare om andra fixar dem på mig :) Men några nagelbilder finns det allt, här kommer ett smakprov:
Alexandra som är konstnären!


Sådär det var månadens sökord till min blogg, en del kanske hittar det som de söker andra får nog snällt leta vidare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar