söndag 30 september 2012

Nästa vecka händer det grejer och lite söndag

Kommande vecka kommer bjuda på en hel del det är jag säker på, jag ska på föreläsning igen, jag kommer gästblogga (mer om det när det har hänt) och det kommer vara visning på huset. Egentligen skulle jag nog säga att torsdagen har mycket att bjuda på för allt händer då :)

Men jag ska försöka komma iväg på ett cirkelfys på onsdagkvällen så jag får verkligen hoppas att träningsvärken inte dyker upp förens torsdagkväll annars får jag lite problem.

Måste försöka komma på någonting att göra imorgon för jag vill inte hamna i det vanliga måndagslunket när vi går runt i pyjamas till klockan 4 på eftermiddagen, jag menar vi har inte ens pyjamas på oss nu en söndagsmorgon klockan 9. Men sen har vi varit vakna sen 6.20! oxå. Tack för den kära lilla son, på vardagarna får jag väcka dig vid kvart i åtta men på helgen ska du väcka din mamma så att hon får ut det mesta av dagen. För att han skulle få ut så mycket mer av dagen det tror jag inte på eftersom han redan sover igen. 

Positivt var det ja, jag kan dricka dagens andra kopp kaffe en timme tidigare än vanligt, det är inte fy skam. Sen visar det riktiga program på barnkanalen denna förmiddag, Alladin (det är de rätta rösterna oxå).
Ni ser det finns saker att vara positiv över fast man blir väckt tidigt, jo föresten kom på en sak till. Lillebror kommer helt magiskt få gardiner på sitt rum idag (min kära mamma syr dem i detta nu).

Ha en härlig söndag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar