söndag 30 september 2012

När frakten blir nästan dubbelt så dyr

Tänkte köpa träbokstäver till lillemans rum, storebror har sitt namn på garderoben och jag vill ju såklart att lillebror oxå ska ha de. Men de bokstäverna som storebror har finns inte kvar i sortimentet längre, men jag hittade andra och de kostade 6kr st, vilket fynd men när jag ska gå till kassan så blir frakten 64:-?! Nä får nog vänta lite med de däringa bokstäverna, jag är ju ändå smålänning.

Ibland känns det inte som att det lönar sig att handla på nätet, eller tänker jag fel nu?
Jag får kanske inte tag på såna bokstäver någon annanstans, men tänker att det är bättre att jag väntar med att beställa tills jag ska ha något mer ifrån samma ställe så blir ju frakten mindre per grej, snålläninng som sagt ;)

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig, frakten gör oftare det dyrare än i butik. Har du panduro i närheten, de brukar ha sådant.
    Tack för ditt inlägg förresten, det var riktigt bra !
    Kram

    SvaraRadera