lördag 22 september 2012

Inte en vanlig lördag!

Ikväll gäller det, då är det tjejmiddag med ett gäng galna mammor :) Det vi har gemensamt är att vi är just mammor, bor i samma kommun och hänger på facebook. Kan det bli bättre?
Det blir knytis och jag ska ha chokladkaka med hallontryffel på, den har stått klar sedan i torsdagskväll så jag är förbredd.

Eftersom det är stora jobblördagen idag, så firar vi detta med att åka ner på stan och titta på när andra jobbar. Visst låter det kul?

Imorgon blir det en tur till gekås, men jag har inte ens börjat på handlelistan, känner mig så oförberedd.

Nä nu ska jag ta tag i den här dagen och sluta springa runt i pyjamas, inte ens barnen har sina på sig ännu så då är det kanske dags att inse att dagen har börjat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar