torsdag 8 november 2012

Internationella stoutdagen

Detta talade jag om för maken som kommenterade med att han måste till bolaget, sen kom han på att han nog har en i källaren. Om inte annat så har han nån form av öl i källaren, eller form och form de är nog flytande allihop, fast det var kanske att ljuga, det finns nog de som man ska äta med sked också. Men jag har lösningen om han inte har någon, han kan låtsas att han har en, sen att jag skulle tycka att det var hysteriskt roligt om han inte hade någon i källaren och fick låtsasdricka en öl sen, det hade bara varit bonus och då hade jag småfnissat lite så hela soffan hoppade men som sagt öl har han så låtsasdricka behöver han inte göra, om han nu inte vill göra mig glad och vad gör man inte för sin fru?

Jag tycker mest att såndär mörköl smakar bröd så jag tänkte överraska honom med ett glas när han kommer hem ifrån affären, tror ni att det kommer uppskattas?


Så grattis alla ni stoutälskare där ute, för stouterna blir nog inte så glada över att bli uppdruckna kan jag tänka, eller blir de kanske det? Jag menar det är ju ändock gjorda för att drickas? Svåra frågor så här på torsdagskvällen, får nog ta och sätta mig i soffan och fundera lite och under tiden ska jag titta på uppfinnarjockarna och sedan sveriges bästa bakar, eller vad det nu heter. Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar