lördag 17 november 2012

När maken pratar vuxenfilm med sonen

Sonen hittade en dvdbox med Bones och den skulle han absolut se men maken tyckte att detta var lite olämpligt och detta håller jag med om men jag kanske hade valt ett annat sätt att säga detta på, maken sa nämligen:

"Nej den ska inte du se, det är vuxenfilm!" 

Nu hoppas vi på att han inte berättar om denna vuxenfilm på förskolan, men när han ändå håller på så kan han ju berätta om mammas vuxenrussin och vuxendrickat som vi har hemma, det är ju lika bra så att de har full koll på vad vi håller på med här hemma. Vi kollar vuxenfilm, äter vuxenrussin och dricker vuxendricka. Hade ett barn på jobbet sagt detta hade kanske inte min första tanke varit, kriminalserie, godis och läsk, men nu har jag kanske livligare fantasi än andra (det är vad jag hoppas i alla fall).

   Vuxenrussin.                                      Foto: www.fotoakuten.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar