fredag 9 november 2012

Fredag!

Fredag, fredag älskade fredag du kom inte en dag för sent, eller jo det gjorde du, du borde kommit i onsdags men efter som du nu verkar vara en man av ordning så ville du väl inte tränga dig förbi onsdag och torsdag så då får du väl vara förlåten. Men om du känner för att tränga dig i kön så gör det absolut inget, så nu vet du det om du får en impuls att ställa dig efter måndag eller tisdag så gör det, följ magkänslan. Man ska alltid följa sin magkänsla.

Idag tänker jag följa min magkänsla men jag tror att den har gått i ide för den säger mig ingenting, dumma magkänsla hur ska jag nu veta vad jag ska göra idag? Tar en kopp kaffe till, de brukar ju få fart på magen, fast kanske inte på det viset.

Men när jag tänker efter kanske jag borde följa bomullskänslan jag har i huvudet och gå och lägga mig och sova bort dagen, men som bekant så tror jag inte att en påse majskrokar räcker för att muta och mätta barnen idag, men man kan ju få drömma sig bort lite.

Så jag tar mig lite alvedon och lite vuxenrussin och önskar alla en trevlig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar