fredag 4 maj 2012

Här händer det grejer vill jag lova!

Inom kort kommer den här bloggen att ändra utseende, men lugn det kommer vara samma gamla Sara som sitter bakom skärmen och tänker högt och lågt här på bloggen. Jag kände bara att jag behöver bli lite mer ego så då får bloggen följa i samma spår :)

Så nu sitter min käre make och hjälper mig med en header (eller vad det nu kallas på bloggiska), han är mycket bättre på sånt dära än vad jag är plus att han tycker det är lite roligt medans jag hellre biter på tånaglarna än och sitta pilla med grejer som jag inte förstår (missförstå mig nu inte jag tycker absolut inte om att bita på tånaglarna även om jag tror att jag skulle klara det om jag ville men det vill jag inte).

Sådär nu släpper vi tånaglarna och koncentrerar oss på det som är viktigt nämligen utseendet på bloggen, nu har jag fått ett usb-minne med den där headen så ska bara försöka plocka fram det. Ni märker ju när det har bytt utseende. Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar