fredag 11 maj 2012

Går allt på batterier?

Idag verkar temat vara att barnen bestämmer, men så länge det är att de vill äta mat och sova så är det helt okej för mig. Storebror ville även bada efter maten (han ville bada redan när han vakna imorse men jag ignorerade detta fram tills för en liten stund sedan. Fast det var lite svårt att ignorera när han hade klätt av sig allt och stod spritt språngande näck på toaletten med vattenpistolen högsta hugg, vad hände? han hade ju haft kläderna på sig bara nån minut innan. ) så nu sitter han i badbaljan med en vattenpistolen (som har fått nya batterier, de gamla var tydligen slut eftersom det inte kom något vatten).

Tror verkligen dagens barn att allt går på batteri?
Sen behöver tydligen mormor nya batterier oxå, storebror tycker att hon är trött och då behöver man ju såklart nya batterier. Undra var man köper dessa men hittar jag några så ska jag köpa till mig själv med, för jag är oxå trött.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar