torsdag 14 juni 2012

Om jag lider av PMS?

Nej inte ett dugg men min omgivning gör nog, alltså lider av min PMS.

Har fått sån där riktad reklam på fejjan igen och denna gången frågar de lite fräckt om man lider av PMS, att de bara vågar? Om jag nu misstänker att någon lider av detta så frågar jag ju inte de, jag menar så korkad är inte ens jag att jag tänker sticka ut huvet så första bästa kan bita av det. Nej tack. Kommer ni inte ihåg kommentaren i skolan om det var en tjej som var ledsen, arg eller lite tjurig. "Hon har nog mens!" Känner riktigt hur de kryper i hela mig vid tanken och ja det är nog ett tecken på att det stämmer och det är därför som jag tar åt mig :)

Den andra reklamen är tre inredningssidor, tack för den gnugga in det riktigt ordentligt att ingen köper vårt hus gör de, speciellt tacksamt att göra de nu när jag har PMS!

Vinn en resa, jag vill inte vinna nån resa till långtbort i stan, jag gillar inte flyga. Har gjort de en gång från Malmö till Stockholm, eller okejdå två gånger jag flög hem oxå och det var bland det värsta jag har gjort i mitt liv, tänk då på att jag har genomlidit två graviditeter och två förlossningar.

Sen vill reklamen att jag ska köpa barnkläder, nej du tack de har ja ju gjort precis, jag var ju i Ullared för mindre än en vecka sen. Nej sälja barnkläder då hade jag varit intresserad.

Sen får jag grilltips oxå, men jag behöver inga sådana för jag håller mig på minst 5m avstånd från en grill, jag vet med mig att jag är klumpig och vara klumpig nära en grill det vill jag inte testa.

Då var reklmpausen slut för den här gången,bättre lycka nästa gång!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar