fredag 29 juni 2012

Tankar från motorvägen

Sitter i baksätet i en tetrispackad bil, det är min käre make som packat bilen jag är urkass på packande.
Det märks att det är semestertider mängder med bilar och husvagnar som trängs med lastbilarna (som jag misstänker aldrig har semester).
Nu blir det hem och packa om för på måndag kör vi mot Kalmar och sen vidare mot Västervik. Nu kanske ni tror att vi gillar att åka bil men det är nog bara jag som tycker om det, men det märks på barnen att vi åker mycket för de gnäller bara om bilen står still och vem gör inte de?!

Tänkte visa en suddig bild på min frukost så kan ni ju få gissa vad jag har gjort för kul för att gjort mig förtjänt av dem. Eller nu ljög jag, fy på mig hade inte alls tänkt att bilden skulle vara suddig de bara bidde så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar