söndag 17 juni 2012

Upp och ner

Har en datorintresserad bebis och han kan minsann redan mer än sin mamma, idag satt han i mitt knä och fick syn på min dator som stod på bordet framför honom, han sträckte sig så han blev tre meter lång och jag höll emot för kung och fostervatten som min make skulle ha sagt, jag vill inte ha bebisdregel i tangentbordet. Hans plan var dock inte att slajma ner knapparna utan det var att trycka på knapparna och han kunde tydligen något ballt kortkommado som gjorde att hela skärmen blev upp och ner. Hallå, hjälp vad händer?! Så där vill man väl inte att skärmen ska bli, varför vill man ha bilden upp och ner?
Tur att jag är gift med en såndäringa datakille så han kunde lista ur hur sonen hade gjort och fixa. Vilken himla tur att han var hemma så slapp jag sitta och läsa bloggar upp och ner. Jag läser visserligen snabbare upp och ner men att skriva upp och ner det är det värre med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar