måndag 16 april 2012

Blodbad (Varning för känsliga läsare)

Det var fullständigt blodbad i munnen på mig under mitt besök hos tandläkaren tidigare idag. Hon sa att detta blodbad kommer upphöra om en vecka om jag kör med mellanrumsborstar och tandtråd, jag tror inte på henne men en vecka kan jag nog stå ut bara för att överbevisa henne.
Hon höll på att lära sig säga "bomullsrulle" under tiden som hon lagade min tand, det var ju iofs lite underhållning så jag glömde bort att det gör ont att laga tänder utan bedövning. Men det positiva med att laga utan bedövning är att jag kan äta igen nån tímme efter jag har varit där och inte behöver vänta 6 timmar som det blir ibland innan den där jäkla bedövningen går ur.

Nu ska jag äta en riskaka innan jag kör igång med rumsborstar och mellantråd så de står härliga till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar