lördag 28 april 2012

Tjejkväll

Har precis avslutat min första tjejkväll på väldigt väldigt länge, åh vad mysigt det var! Fast nu vill jag verkligen inte att de dröjer över ett år innan det händer nästa gång, det hade ju varit för jäkla tråkigt.
Jag har kommit på att jag nog älskar tjejkvällar, varför händer inte de oftare? (Nej svara inte på den frågan för allt i världen, jag vet svaret men de är ju så tråkigt svar, då är de bättre att låssas som att jag inte vet, ikväll är jag klurig).

Sitter nu och äter lite choklad och dricker vatten, orkar inte gå och lägga mig men jag kan ju inte sitta kvar här vid datorn hela natten heller. Ska bara läsa lite om det har hänt nåt i världen (det vill säga kolla aftonbladet och facebook, för då blir jag väl uppdaterad på allt viktigt eller?) sen ska jag försöka smyga in och lägga mig och bebisen utan att väcka de andra. Men ikväll ligger det inga kläder på golvet på min sida sängen så jag kommer ju säkert klampa så både maken och stora sonen vaknar, men gör jag de så kan ju inte någon tjata på mig att jag ska plocka upp mina kläder efter mig för då riskerar någon att bli väckt om nätterna, det tycker jag någon borde fundera på ;) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar