onsdag 4 april 2012

En lugn morgon

Dagen börjar bra, har fått en hel timme för mig själv, LYX!
Ställde iofs klockan på aptidigt för att få en chans till lite tid bara för mig, men de behöver man ju inte säga högt. Om en timme ska vi vara på plats på förskolan igen, den här gången ska jag få gå hem med bara min bebis och alltså lämna kvar min stora kille, några fjärilar har flyttat in i min mage och det är lite spännande men mest hemskt att jag ska lämna honom själv.

Dessa två dagar som jag har varit med har ju varit jätteroliga. Undra om jag kan få vara med honom där alla dagar? Det hade ju varit perfekt om jag kunde vara med där, dels hade storebror haft kompisar att leka med, jag hade haft nån att prata med och bebisen tycker ju att de är jättespännande att titta på andra barn :)

Nähepp nu får jag ta tag i den här dagen och se till så mina små underbara barn kommer upp ur sina sängar så vi kan göra oss i ordning i lugn och ro och slippa en dag som igår :P

Jag ska inte glömma lyset, jag ska inte glömma lyset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar