måndag 9 april 2012

Tre söndagar

Den här helgen har innehållit tre söndagar, tänkte att jag skulle njuta av att vi var lediga tillsammans så länge men nu har det varit tre dagar av söndagsångest och det är ju bara jobbigt. Imorgon är det dags att gå tillbaka till vardagen då ska lilleman till förskolan och jag ska träffa mammagruppen för fika/lunch på stan, undra hur detta ska gå :/

Just nu sitter jag i köket och försöker stressa ihop en inlägg men jag har inte den blekaste om vad det ska handla om. Bebisen har vaknat i sin vagn och vill nog inte ligga där själv hur länge som helst.
Igår var vi på Traryds djurpark men jag har inte haft tid att lägga över bilderna så det får bli ett inlägg om detta ikväll.

Snart kommer Sanna hit och då ska vi fira med kakor och kaffe, fast jag får nog dricka hennes kaffe oxå ;)

Hittade den här bilden på datorn och kände att det  kunde få piffa upp min  blogg lite en sån här grå dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar