lördag 28 april 2012

Aprilvärk?

Ni har väl alla hört talas om aprilväder men har ni hört nåt om aprilvärk? Jag har sån värk, ena stunden är det blå himmel och bara små vita moln med lite gosig smärta som går att ignorera för att på nån minut förvandlas till stora svarta moln som kastar blixtar ner i min kropp så jag tvingas ta piller och ta det väldigt lugnt.

Idag har varit en sån dag, vaknade med ont i ryggen som tur var så var huset fullt med folk som kunde ta barnen på morgonen så jag kunde somna om en stund, när jag vaknade andra gången kände jag knappt av nån smärta så jag och maken hann med en tur till stan och sen en promenad med barnen innan lunch. Efter lunch drog världens storm in i min kropp och jag fick mjölksyra i armarna och kunde knappt lyfta kaffekoppen. Nu ikväll så känner jag mig pigg och hur hoppig som helst, förstår mig inte alls på min kropp och min värk ibland alltså.

Nu får det vara nog om smärta för idag det är ju ändå lördagkväll och jag just nu så känns smärtan som gosiga små rosa moln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar