fredag 20 april 2012

De tre C:ena

Den däringa fredagsstämningen infinner sig inte riktigt idag och jag kan inte sätta fingret på vad som saknas. Vi har ju de tre C:ena hemma: Chips, Choklad och Cola, men ändå uteblir fredagskänslan. Hur ska då den perfekta fredagskänslan vara? Ja de kan man ju fråga sig och när jag nu gör detta så har jag ingen aning om vad det är som gör känslan så speciell att man bara sitter och myser. 
Känslan kanske infinner sig om man känner att man har gjort något bra under veckan, min vecka har ju inte varit speciellt rolig med besök hos tandis och spontanbesök av PMSkossan. Då är det kanske inte så konstigt att jag nu sitter här på fredagskvällen och känner mig aningens låg. 

Fast nu får jag sluta vara så bitter och faktiskt glädjas åt det som varit bra i veckan, jag har träffat Sanna (fast frågar man min äldsta son så är de hans Sanna), jag har anmält mig till en kurs (den förtjänar ett eget inlägg så håll utkik), jag har lyckats lämna sonen på förskolan alla tre dagarna denna veckan (seger för mig över min dumma kropp) så denna veckan har inte bara varit skit! 

Måste lägga till denna bilden eftersom jag bara har jullåtar i huvet just nu och det vet jag inte hur det har gått till eftersom jag varje jul försöker undvika dem.
Nu ska jag se Let´s dance och käka chips! Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar