söndag 1 april 2012

Hobby?

Måste man ha en hobby eller fritidssysselsättning? Haha ja jag vet fritid kan jag ju glömma de närmaste 10åren men jag tänker drömma lite.

Jag vill ha en hobby, nånting jag kan göra när jag får en liten stund över eller sysselsätta mig med nån gång då och då, men vad ska det vara för någonting?


  • Har testat att virka, men gräver bara ner nålen i pekfingret så jag får blåmärken och gropar. Virkar oftast fel oxå och med mitt härliga humör så riskeras ju omgivningen om jag håller på med något sådant.
  • Scrapbooking = pyssel. Går inte ihop med mitt tålamod alls, skulle ju kunna tro att jag är pysseltant men när det ska pysslas på jobbet så är jag flera mil därifrån, eller iallafall i kapprummet påväg ut med de barnen som inte ska pyssla.
  • Måla, det är väl oxå som att pyssla och har absolut inte självförtroende att måla någonting förutom naglarna någon gång då och då.
  • Vad finns det för någonting jag kan hålla på med? Det står helt still i mitt lilla huvud. Ja jag vet det är inte första gången ;)

Kan man ha tv-tittande som hobby? Jag ska nog prova :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar