söndag 1 april 2012

April, april

Så då är snart 1 april över och jag har varit på väg att bli lurad flera gånger idag, har dock kommit på det efter några sekunder så känner mig inte lurad utan lite smart istället som har genomskådat bluffarna ;)

Är för nervös för att kunna skriva något vettigt ikväll. Imorgon är det en stor dag för mig och för sonen, men mest för mig. Vi ska på inskolning! Håll tummar och tår för oss, mest för mig. Jag har skolat in barn innan men aldrig mitt eget och jag har heller aldrig varit den som går iväg utan varit den som tagit hand om barnet när mamma eller pappa går till jobbet. Men det kommer nog bli bra till slut, det brukar det ju alltid bli.

Har föresten varit på loppis idag, fanns ju hur mycket krimskrams som helst, imorron kommer bild på vad jag fyndade :)

3 kommentarer:

  1. Det går säkert bra, nu vet han ju vad det handlar om. :)
    Lycka till imorgon!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det. Men tänk om de inte gör som jag brukar göra? :/
      Tack det kan behövas, jag har redan kommit på saker jag glömt göra inför imorron så jag hoppas att jag hinner fixa det innan vi ska vara där.
      Kram

      Radera
    2. Jag hoppas det. Men tänk om de inte gör som jag brukar göra? :/
      Tack det kan behövas, jag har redan kommit på saker jag glömt göra inför imorron så jag hoppas att jag hinner fixa det innan vi ska vara där.
      Kram

      Radera