onsdag 10 oktober 2012

Dagens tips!

Vill man inte att ens hem ska se ut som alla andras så kan man få låna min homestyling-son.



Han kommer köra runt möblerna i hela huset för att sedan ställa dem på platser du inte trodde du hade och sen kommer han även att dra ut alla saker du har i lådor och lägga dem på golvet så att du lättare ska hitta dem. Sen avslutningsvis så gör han fina handavtryck på fönsterrutorna och drar ner gardinerna så du kan ha dem som mattor. Passa på jag vet inte hur länge detta erbjudandet finns, jag hoppas ju att han slutar med det här så snart som möjligt men än så länge finns det möjlighet för en homestyling ála Victor!
Inte hade jag någon aning om att vi skulle ha möblerna så här!
Och inte visste jag att han själv ville sitta en bit ifrån bordet (nej han satt inte i stolen när han flyttade på den, men jag tänkte att de var där han hade ställt stolen så de är nog där han vill sitta!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar