måndag 22 oktober 2012

Boktips, eller inte?!

Så var det då dags igår, jag öppnade en bok (som inte var en barnbok) för första gången på flera månader och tänkte att jag skulle läsa lite innan jag somnade igårkväll. Men vad händer, jo jag tror boken var skriven på ett språk som jag inte alls förstår, för jag kunde inte läsa en mening endast en gång utan fick läsa om dem flera gånger men ändå kunde jag förstå vad som hände i berättelsen. Förmodligen var jag så trött att de där bokstäverna hoppade runt mer än vanligt så kanske ska ge boken en ny chans vid ett annat tillfälle, för just nu skulle jag inte rekommendera den till en person som har så mycket fritid att den skulle hinna läsa alla böcker som finns i hela världen, men som sagt ska ge den en ny chans en dag när jag är utvilad, så om några år kanske.

Nästa bok jag ger mig på ska vara en lättläst bok som man fort kommer in i och framför allt den ska ha korta kapitel. Så har ni några tips så skriv gärna en kommentar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar