tisdag 30 oktober 2012

Höstlov

Första officiella dagen på sonens höstlov, han är ju alltid ledig på måndagar nu när jag är hemma och är föräldraledig. Men redan i fredags började han fråga om när vi ska gå till förskolan, han saknar sina barn där, de är ledsna och måste leka med honom.

Men jag förstår honom, jag är inte den roligaste att leka med just nu och lillebror retas som bara den, men jag hittade lite pysselsaker när vi var nere i huset i söndags så vem vet om jag kan komma över att jag inte gillar att pyssla så att sonen får limma lite i allafall, eller göra en gubbe av piprensare, det låter väl kul?

Vi har ett inbokat lekparkshäng i eftermiddag så ut kommer vi idag, det är alltid bra att boka in såna aktiviteter speciellt på vinterhalvåret annars kommer jag inte ut på dagarna och det är ju synd för barnen eller stora killen älskar att vara ute.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar